SZKOLENIA HANDLOWE/SPRZEDAŻOWE
Pozytywny wizerunek firmy jest podstawą do utrzymania prawidłowych relacji z konsumentem. Obecnie należy zadbać nie tylko o najwyższą jakość produktów czy usług, ale również o poziom jakości obsługi Klienta. Sposób komunikacji z odbiorcami powinien zostać odpowiednio przepracowany, aby stał się skuteczny. Celem warsztatów jest przeszkolenie uczestników z zakresu zarządzania relacjami z Klientem według obowiązujących standardów.
Nasza firma jest liderem w branży szkoleniowej, od lat zajmujemy się przeprowadzaniem profesjonalnych warsztatów dla handlowców. Oferujemy szeroki zakres tematyczny szkoleń – od technik sprzedaży i obsługi Klienta, po telefoniczną konsultację, a nawet pracę z trudnym Klientem. Zespół PERSPECTA, który ma siedzibę w Gdańsku, tworzą wysoko wykwalifikowani specjaliści, którzy, oprócz solidnej wiedzy teoretycznej, posiadają ogromne doświadczenie. Swoją wieloletnią praktykę zdobywali w renomowanych firmach.
Szkolenia realizujemy na terenie całego kraju, a miejsce oraz terminy spotkań ustalamy wspólnie z Klientem. Tym, którzy realizują cykliczne spotkania, gwarantujemy korzystne rabaty.
Poznaj zalety szkoleń sprzedażowych organizowanych przez PERSCPECTA
Niebywałe korzyści dla uczestników spotkań przynosi prowadzenie szkoleń handlowych w układzie zamkniętym. Przede wszystkim mamy możliwość, aby przygotować program warsztatów pod konkretne wymagania Klienta i jego pracowników, a tematyka może zostać maksymalnie dostosowana do pracy w danej branży. Część praktyczna spotkania zależy od przebiegu szkolenia, specyfiki firmy oraz postawy uczestników – możemy ją na bieżąco przekształcać. Warsztaty mają charakter głównie praktyczny. Poświęcamy 20% czasu na teorię, a dalej realizujemy konkretne zadania lub analizy przypadków. Ponadto, umożliwiamy dostęp do najnowocześniejszych technik i narzędzi szkoleniowych. Organizowane przez naszą firmę szkolenia sprzedażowe kończą się uzyskaniem imiennego certyfikatu przez wszystkich uczestników.
Najważniejszymi celami osiąganymi poprzez szkolenia dla handlowców są:
- udoskonalenie procesów sprzedaży i obsługi,
- sprawdzenie uczestników szkoleniapod kątem umiejętności sprzedaży,
- wypracowanie umiejętności sprzedaży i obsługi klienta – również telefonicznej,
- przyswojenie praktycznych wskazówek od osób z dużym doświadczeniem w branży,
- poznanie zasad nie tylko komunikacji werbalnej, ale również niewerbalnej,
- wypracowanie umiejętności rozpoznawania potrzeb i oczekiwań rozmówców,
- zapoznanie się z typologią oraz psychologią klienta,
- umiejętność formułowania i dystrybuowania profesjonalnej oferty,
- nabycie umiejętności stosowania argumentów oraz technik perswazyjnej komunikacji,
- zdobycie umiejętności radzenia sobie z „trudnym” Klientem,
- zdobycie umiejętności prowadzenia rozmów reklamacyjnych i postępowania w sytuacjach konfliktowych.
Szkoleniowcy pracujący w naszej firmie to wykwalifikowane osoby, które znają ciekawe sposoby na przekazanie wiedzy. Korzystają przy tym z nowatorskich rozwiązań, aby jak najszerzej zobrazować omawiane zagadnienie. W swojej pracy wykorzystują m.in. prezentacje multimedialne, case studies, indywidualne doradztwo, gry symulacyjne, ćwiczenia, testy psychologiczne, scenki, psychodramy, dyskusje. Każda z wymienionych technik szkoleniowych realizuje inne cele. W połączeniu otrzymujemy profesjonalne warsztaty, które są w stanie sprostać wymaganiom nawet najbardziej wymagającego Klienta.
Moduły szkoleń dla handlowców
- Dla zobrazowania wykonywanych przez nas działań, przedstawiamy przykładowe moduły do wyboru.
- Warsztaty z technik sprzedaży i obsługi Klienta możemy podzielić następująco:
WPROWADZENIE
- Określenie potrzeb uczestników szkolenia
- Ćwiczenia wprowadzające
- Aktualne standardy handlu internetowego - weryfikacja
HANDEL INTERNETOWY
- Definicja handlu internetowego,
- Wprowadzenie do handlu w sieci oraz jego rodzaje
- Zastosowanie E-Commerce jako głównego kierunku w rozwoju firm
- Sprzęt i oprogramowanie do realizacji witryny sklepu Internetowego
- Narzędzia do efektywnej sprzedaży w Internecie
PRAWO I INTERNET
- Wprowadzenie do kwestii prawnie związanych z Internetem
- Prawo własności intelektualnej
- Prawo autorskie, znaki towarowe i patenty
- Regulamin stron internetowych
- Polityka cookies oraz polityka prywatności
- Rejestracja GOIDO
- polityka zwrotów
PRODUKT I ANALIZA RYNKU
- Sprzedawany produkt i jego dystrybucja
- Określenie swojego klienta: B2B, B2C, C2C
- Trendy sprzedaży i zainteresowanie tematyką
- Google AdPlaner,
- Porównywarki cen
MARKETING INTERNETOWY ORAZ PROMOCJA PRODUKTU ON-LINE
- Cele marketingu internetowego
- Strategie marketingowe
- Korzyści z internetowej działalności marketingowej
- Banery reklamowe, tagi i wyszukiwarki
- Social Media: blogi, społeczności kontentowe oraz serwisy społecznościowe,
- Ocena skuteczności reklamy
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
- System zarządzania relacjami z Klientami
- Koncepcje, narzędzia oraz metodyka obsługi Klienta
- Plan działania dla usług elektronicznych
- Program partnerski, lojalnościowy, FK, magazynowy oraz system mailingowy
- Integracja CRM i obsługi Klienta oraz AARRR
OPTYMALIZACJA STRONY, POZYCJONOWANIE I UŻYTECZNOŚĆ SERWISU
- Projektowanie układu strony oraz hierarchia witryny
- Zasięg, odsłony, kliknięcie, akcja
- Pozycjonowanie SEM/SEO
- Google Analytics and Google AdWords
- Landing Page
- Testy AB
Dlaczego PERSPECTA?
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, organizujemy szkolenia dla handlowców na terenie całego kraju. Dla firm z województwa pomorskiego oferujemy rynkowe ceny. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w organizacji warsztatów na rynku ogólnopolskim. Tylko w 2019 roku przeprowadziliśmy 1053 spotkania i tym samym przeszkoliliśmy 18500 uczestników. O najwyższej jakości oferowanych przez firmę PERSPECTA usług świadczy nieustannie powiększające się grono zadowolonych Klientów. Wielu z nich wielokrotnie korzysta z pomocy profesjonalnych szkoleniowców. Gwarantujemy, że organizowane przez nas szkolenia handlowe to inwestycja na lata.