Handel internetowy i e-commerce
Korzyści
- Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia
- Część praktyczna szkolenia opracowana w oparciu o specyfikę branży i stanowiska uczestników
- Imienny certyfikat ukończenia szkolenia
- Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych
- Doświadczona kadra trenerska
- Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki
- Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych
Warunki organizacyjne:
Termin Do ustalenia.
Miejsce Do ustalenia. Szkolenia organizujemy na terenie całego kraju.
Koszt Uzależniony od wielkości grupy i ilości dni szkoleniowych.
Cel szkolenia:
- Poznanie najbardziej skutecznych technik marketingu internetowego oraz sposobów ich stosowania
- Poznanie darmowych metod reklamy internetowej
- Nauka poruszania się po portalach społecznościowych oraz instrukcja budowy strony internetowej
- Sposoby zwiększania konwersji na stronach (ilość odwiedzin i zakupów internautów)
- Nauka darmowych narzędzi pozwalających na odniesienie sukcesu działań internetowych
Moduły Szkoleniowe:
WPROWADZENIE
- Określenie potrzeb uczestników szkolenia
- Ćwiczenia wprowadzające
- Aktualne standardy handlu internetowego - weryfikacja
HANDEL INTERNETOWY
- Definicja handlu internetowego,
- Wprowadzenie do handlu w sieci oraz jego rodzaje
- Zastosowanie E-Commerce jako głównego kierunku w rozwoju firm
- Sprzęt i oprogramowanie do realizacji witryny sklepu Internetowego
- Narzędzia do efektywnej sprzedaży w Internecie
PRAWO I INTERNET
- Wprowadzenie do kwestii prawnie związanych z Internetem
- Prawo własności intelektualnej
- Prawo autorskie, znaki towarowe i patenty
- Regulamin stron internetowych
- Polityka cookies oraz polityka prywatności
- Rejestracja GOIDO
- Polityka zwrotów
PRODUKT I ANALIZA RYNKU
- Sprzedawany produkt i jego dystrybucja
- Określenie swojego klienta: B2B, B2C, C2C
- Trendy sprzedaży i zainteresowanie tematyką
- Google AdPlaner,
- Porównywarki cen
MARKETING INTERNETOWY ORAZ PROMOCJA PRODUKTU ON-LINE
- Cele marketingu internetowego
- Strategie marketingowe
- Korzyści z internetowej działalności marketingowej
- Banery reklamowe, tagi i wyszukiwarki
- Social Media: blogi, społeczności kontentowe oraz serwisy społecznościowe,
- Ocena skuteczności reklamy
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
- System zarządzania relacjami z Klientami
- Koncepcje, narzędzia oraz metodyka obsługi Klienta
- Plan działania dla usług elektronicznych
- Program partnerski, lojalnościowy, FK, magazynowy oraz system mailingowy
- Integracja CRM i obsługi Klienta oraz AARRR
OPTYMALIZACJA STRONY, POZYCJONOWANIE I UŻYTECZNOŚĆ SERWISU
- Projektowanie układu strony oraz hierarchia witryny
- Zasięg, odsłony, kliknięcie, akcja
- Pozycjonowanie SEM/SEO
- Google Analytics and Google AdWords
- Landing Page
- Testy AB
Powyższe moduły szkolenia są przykładowe.
Program szkolenia zostanie dopasowany do Państwa potrzeb oraz będzie uwzględniać specyfikę branży.
Dla Klientów realizujących szkolenia cykliczne dodatkowy rabat, uzależniony od wielkości całego projektu.
W celu opracowania indywidualnej oferty wraz z programem szkolenia prosimy o przesłanie zapytania do Działu Szkoleń: [email protected] podając preferowaną tematykę szkolenia oraz ilość osób. Konsultanci dopasują ofertę do Państwa potrzeb.
Wybrane referencje
![]() |
„Wykwalifikowana kadra oraz jakość świadczonych usług świadczą o wysokim poziomie i profesjonalizmie. Mając dobre doświadczenia ze współpracy z firmą PERSPECTA rekomendujemy ją jako rzetelnego partnera świadczącego usługi szkoleniowe”. Krzysztof Piątek, Prezes |
![]() |
„Trener Pani Katarzyna Kocur solidnie przygotowała i przeprowadziła szkolenie. Dzięki doświadczeniu pracy z grupą potrafiła w sposób elastyczny odpowiadać na potrzeby uczestników”. Magdalena Kościuk, Kierownik Działu Szkoleń i Rekrutacji |
![]() |
„Szkolenia łączyły w sobie elementy wykładu, dyskusji, jak również coachingu, angażując w ten sposób wszystkich uczestników. Profesjonalizm trenerki zasługuje na wysoką ocenę. Szkolenia zostały przeprowadzone zgodnie z założeniami projektu, a Pani trenerka służyła pomocą i wiedzą również po zakończonych zajęciach. " Anna Szulc, Członek Zarządu |
![]() |
„Wykładowca pani Katarzyna Kocur, dostarczyła informacje wykazując teoretyczną i praktyczną znajomość skomplikowanych tematów. Dzięki zaś stworzeniu odpowiedniej atmosfery w czasie szkolenia, zrobiła to w sposób interesujący, co bardzo ułatwiło przyswojenie nowej wiedzy dla nas.” Krzysztof Sieklucki, Manager Strategiczny |
Dlaczego warto wybrać markę PERSPECTA?
- Wieloletnie doświadczenie na rynku ogólnopolskim
- Ilość firm, która Nam zaufała: http://www.perspecta.pl/zaufali-nam/
- Realizacja szkoleń na terenie całej Polski – przy zachowaniu cen rynkowych dla woj. Pomorskiego
- Projekty dofinansowane http://www.perspecta.pl/szkolenia-dofinansowane/
Rocznie:
- Przeszkalamy ok. 20 000 uczestników
- Realizujemy ponad 1000 szkoleń
Dokumenty do pobrania: