Badanie Satysfakcji Klientów
Korzyści dla Twojej Firmy:
- Indywidualnie skonstruowane narzędzia badawcze dopasowane do branży
- Doświadczenie w realizacji projektów na terenie całej Polski
- Realizacja badania w określonej grupie docelowej
- Własna, ogólnopolska sieć ankieterów pozwalająca na zmniejszenie kosztów
- Sprawdzony system kontroli ankieterów
- Dedykowany koordynator projektu
- Obszerny raport wraz z analizą i sugerowanymi elementami rozwiązań
- Konkurencyjny koszt usługi
- Dodatkowe upusty przy realizacji cyklicznych projektów
Formy Badania:
- Badania ilościowe – papierowe (PAPI) bądź elektroniczne (CASI, CAPI, CAWI)
- Zogniskowane wywiady grupowe (FGI) – moderowane dyskusje
- Indywidualne wywiady pogłębione (IDI)
- Formy mieszane badań
Warunki Współpracy:
- Do przygotowania szczegółowej oferty prosimy o przygotowanie informacji: wielkość i specyfika grupy docelowej, forma badania, cykliczność badania
- Narzędzia badawcze – ankiety, materiały szkoleniowe dla ankieterów zawsze tworzone są indywidualnie w oparciu o branżę i specyfikę firmy
- Rozpoczęcie projektu – po opracowaniu i zaakceptowaniu narzędzi badawczych
- Termin realizacji – do ustalenia z Klientem
- Raport – przekazywany po zakończeniu badania