Trening zarządzania projektami
Cele szkolenia
- Usprawnienie procesów zarządzania projektami w mikro, małych i dużych przedsiębiorstwach
- Nabycie podstawowej wiedzy na temat zarządzania projektem
- Weryfikacja umiejętności zarządzania
- Poznanie praktycznych wskazówek zarządzania projektami
Dokumenty do pobrania:
Trening zarządzania czasem
Cele szkolenia:
- Usprawnienie procesów zarządzania w mikro, małych i dużych przedsiębiorstwach
- Weryfikacja umiejętności zarządzania poszczególnych uczestników szkolenia
- Analiza procesu zarządzania – wnioski i sugestie po szkoleniu
- Wypracowanie umiejętności określania celów, planowania i delegowania zadań
- Poznanie praktycznych wskazówek z zakresu kierowania zespołem
Dokumenty do pobrania:
Trening zarządzania i kierowania zespołem
Cele szkolenia:
- Usprawnienie procesów zarządzania w mikro, małych i dużych przedsiębiorstwach
- Weryfikacja umiejętności zarządzania poszczególnych uczestników szkolenia
- Analiza procesu zarządzania – wnioski i sugestie po szkoleniu
- Wypracowanie umiejętności określania celów, planowania i delegowania zadań
- Poznanie praktycznych wskazówek z zakresu kierowania zespołem
Dokumenty do pobrania:
Projekt trening wystąpień publicznych
CELE SZKOLENIA:
- Usprawnienie procesów prowadzenia wystąpień publicznych w mikro, małych i dużych przedsiębiorstwach
- Weryfikacja umiejętności prowadzenia wystąpień publicznych poszczególnych uczestników szkolenia
- Wypracowanie umiejętności wystąpień publicznych
- Poznanie praktycznych wskazówek radzenia z grupą oraz tremy
Dokumenty do pobrania:
Trening komunikacji w zespole
CELE SZKOLENIA
- Usprawnienie procesów komunikacji w mikro, małych i dużych przedsiębiorstwach
- Weryfikacja procesów komunikacyjnych uczestników szkolenia
- Analiza procesu komunikacji w przedsiębiorstwie – wnioski i sugestie po szkoleniu
- Wypracowanie umiejętności komunikacyjnych
- Poznanie praktycznych wskazówek z zakresu komunikacji i współpracy w grupie
Dokumenty do pobrania:
Trening technik sprzedaży i obsługi klienta
CELE SZKOLENIA
- Usprawnienie procesów sprzedaży i obsługi w mikro, małych i dużych przedsiębiorstwach
- Weryfikacja umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia
- Analiza procesu sprzedaży w przedsiębiorstwie – wnioski i sugestie po szkoleniu
- Bezpłatna analiza jakości obsługo klienta/ sprzedaży przed szkoleniem – wnioski i sugestie omawiane podczas szkolenia
- Wypracowanie umiejętności sprzedaży i obsługi klienta
- Poznanie praktycznych wskazówek z zakresu sprzedaży i negocjacji z klientami
Dokumenty do pobrania:
Trening telefonicznej obsługi klienta
CELE SZKOLENIA:
- Usprawnienie procesów telefonicznej obsługi klienta w mikro, małych i dużych przedsiębiorstwach
- Weryfikacja umiejętności obsługi klienta poszczególnych uczestników szkolenia
- Analiza procesu sprzedaży w przedsiębiorstwie – wnioski i sugestie po szkoleniu
- Bezpłatna analiza jakości obsługo klienta/ sprzedaży przed szkoleniem – wnioski i sugestie omawiane podczas szkolenia
- Wypracowanie umiejętności obsługi klienta
- Poznanie praktycznych wskazówek z zakresu sprzedaży i negocjacji z klientami
Dokumenty do pobrania: